پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261542
شوک بزرگ و باورنکردني به حسن يزداني
تاریخ انتشار : 1401/07/10 08:41:40
نمایش : 1074
ليگ برتر کشتي آزاد به روز‌هاي جذاب خود نزديک شده است. خيلي وقت بود که کشتي ايران از قرارداد‌هاي ميلياردي در ليگ گلايه داشت، اما حالا کشتي‌گيران به قرارداد‌هاي ميلياردي نزديک شده‌اند. در اين بين شايد مهم‌ترين خبر مربوط به ستاره کشتي ايران باشد که هنوز با هيچ تيمي قرارداد نبسته است. مرد تاريخ‌ساز کشتي ايران بدون تيم مانده و به نظر مي‌رسد امسال ليگ برتر او را به خود نمي‌بيند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ليگ برتر کشتي آزاد با حضور ۸ تيم از آبان شروع مي‌شود که به نظر امسال ليگ برتر کشتي آزاد از جذابيت بيشتري برخوردار است. از اين هشت تيم که در دو گروه چهار تيمي تقسيم شده‌اند، سه تيم شرايط بهتري از بقيه تيم‌ها دارند و پيش‌بيني مي‌شود قهرمان از بين يکي از اين سه تيم بيرون مي‌آيد. اين سه تيم تقريباً تمامي ستاره‌هاي کشتي را در اختيار گرفته‌اند و قرارداد‌هاي بازيکنان ملي‌پوش هم به يک ميليارد تومان نزديک شده است. در اين ليگ جذاب، اما يک خبر مهم وجود دارد و آن هم غيبت حسن يزداني است.

يکي از اتفاقات مهم ليگ برتر کشتي آزاد غيبت حسن يزداني است. ستاره کشتي ايران و مرد هشت مداله که حالا نفر يک تاريخ کشتي ايران در کسب مدال جهاني و المپيک است، هيچ پيشنهادي براي حضور در ليگ برتر نداشته است. حسن يزداني هر ساله بيشترين مبلغ قرارداد ليگ برتر را به خودش اختصاص مي‌داد و حضورش در ليگ برتر يک وزنه مهم به حساب مي‌آمد، اما امسال نه تنها خبري از امضاي قرارداد نيست، بلکه با توجه به شنيده‌ها حتي پيشنهادي هم نداشته است. ظاهراً قراردادي که حسن يزداني سال گذشته امضا کرده بود، باعث شده تا باشگاه‌هاي ليگ برتري از امضاي قرارداد با او امتناع کنند. يزداني سال گذشته قرارداد خود را به نحوي بست که اصلاً در ليگ برتر به روي تشک نرفت، اما مبلغ قرارداد خود را کامل دريافت کرد و ظاهراً امسال هم قصد داشته همين روند را در پيش بگيرد، اما هيچ تيمي حاضر به امضاي قرارداد با او نشده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html